sobota, 12 stycznia 2013

Komoda z lustrem



Witam !


Trafiła do mnie komda z lustrem w odcieniu ciemnego brązu .
Zestaw kolorów jaki do niej wybrałam , jak dla mnie jest niezastąpiony.

Oczywiście mowa o kolorze białym i szarym.

Dzięki bieli i mocniejszym przetarciom zdobienia stały się bardziej widoczne.  
Grafikę chciałam zrobić nieco większą niż zwykle , a kryształowe uchwyty , które do niej wybrałam dodają lekkości i elegancji.



















Witam nowych obserwatorów i dziękuję za pozostawiane komentarze .

Pozdrawiam :)


14 komentarzy:

  1. Urocza toaletka powstała! Super.
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle pięknie :))
    Pozdrawiam
    Ollin .

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita ! Piękne wykonanie i dobór kolorów :) Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście jak zawsze wspaniała metamorfoza!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała! Może kiedyś zdradzisz, pokażesz jak robisz te cudne transfery...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Metoda chyba każdemu znana , grafikę przenoszę za pomocą płynu Citra :) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Na drewno? Myślałam, że Citra jest do tkanin...

      Usuń
  6. Piekna jak zwykle i do tego te kryształowe gałki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale u Ciebie pięknie:)Komoda śliczna, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...