poniedziałek, 8 września 2014

Z szufladami ...



Witam !

Na początku chciałabym Wam podziękować za
 ciepłe słowa pod poprzednim postem.

Dziękuję , że nadal do mnie zaglądacie :)

***

Dzisiaj komoda z szufladami ,
 którą pomalowałam innymi niż zwykle farbami kredowymi.

Wickes chalky flat matt .
Konsystencja farb jest bardzo podobna do farb Annie Sloan i 
maluje się nimi bardzo dobrze.

Zauważyłam , że są wytrzymalsze na meblu , nawet trudno zrobić przetarcia.
Trzeba użyć grubego papieru ściernego , żeby postarzyć mebel pomalowany tą farbą.

Kolory których użyłam to Wolf i  Boudoir



Okrągłe lustro również pomalowane jest na kolor Boudoir






Przed 




Po

















Pokochałam połączenie tych dwóch kolorów.

***

Na dzisiaj tyle ...


Pozdrawiam !








9 komentarzy:

  1. wygląda obłędnie pewnie się przy niej napracowałaś ale było warto:-)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tak przeciętnego mebla powstało niezwykłe cacko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod nieustającym wrażeniem Twoich meblowych renowacji,komoda bajka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory bardzo mi się podobają, zresztą jak cała komoda;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Your blog is very impressive and have the useful information it is really caught my attention.

    HD Wallpapers

    OdpowiedzUsuń

  6. Great article, Thanks for your great information, the content is quiet interesting. I will be waiting for your next post.
    _______
    Fashions

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...