czwartek, 20 marca 2014

Toile de jouy i stoliczki



 Witajcie !

Na początek chciałam podziękować za komentarze ,
 które tu zostawiacie i powitać nowych obserwatorów :)

Może niedługo jakieś CANDY  ?

.... na pewno o tym pomyśle :)


A teraz tytułowe stoliczki i mój ulubiony wzór czyli
Toile de jouy.



































Zdjęcia ze sklepu .
Meble , które już widzieliście i kilka nowości , których nie pokazywałam na blogu.














































Tyle na dziś :)

Pozdrawiam



8 komentarzy:

  1. Ale cudeńka w tym sklepie,sliczny biały fotel;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotel to tez moje wykonanie , obilam go juta z workow z ziaren kakaowca :) pozdrawiam

      Usuń
  2. Śliczny sklep, aż chciałoby się tam na chwilę wejść i popatrzeć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie, ja tez z checia pobuszowalabym w tym sklepiku :)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne stoliczki !!! i ja też bardzo lubię ten motyw :) A w sklepiku same cuda! szkoda tylko, że tak daleko !
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubie zaglądać do tego sklepu i zawsze coś przywiozę do domu chociaż miejsca na bibeloty coraz mniej :)

      Usuń
  5. Stoliki są ekstra, ale w sklepie to nie wiedziałabym na co mam patrzeć! Tyle świetnych mebelków i dekoracji:) Raj na ziemi dosłownie:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...