czwartek, 31 maja 2012

Poduchy

Poduchy , które uszyłam były przygotowane na kiermasz rękodzieła w którym brałam udział. Kiermasz odbył się w Nortwich. Oczywiście nie wybrałam się tam tylko z poduchami , przede wszystkim chciałam pokazać moje przerabiane meble. Bardzo się denerwowałam tym kiermaszem , ponieważ to pierwszy raz kiedy pokazałam swoje prace . Całe szczęście moje twory były bardzo pozytywnie przyjęte. 
Dziś pokaże Wam tylko poduszki z grafiką i uszyte z tkaniny w mój ukochany wzór Toile de Jouy.
Zdjęcia innych prac , które przygotowałam na kiermasz i z samego kiermaszu w następnym poście.




Podusie , które przeznaczyłam na Candy :)




Pozdrawiam :)

16 komentarzy:

  1. śliczne poduchy ... zwłaszcza te z ptasiorami ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy tworzysz, bardzo klimatyczne :)
    Jestem pod ogromnym wrażeniem !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje prace są piękne, meble mnie oczarowały sama reż próbowałam ale jestem zupełną amatorką pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie moge sobie wyobrazic tego ,że komus mogły by sie nie spodobac twoje prace!, poduchy są olśniewające a ta miska.. zabieram hi hi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj cudne te poduchy, mnie urzekły te z ptaszkami.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne poduszki, zwłaszcza te biało-niebieskie przypadły mi do gustu... Mają taki niesamowity klimat. Marzę o własnym domu wypełnionym takimi pięknymi przedmiotami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same dzieła sztuki, chyba zostanę ich fanką :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. jak ja uwielbiam poduszki!!! Twoje sa boskie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Są po prostu przepiękne! Zwłaszcza te z ptaszętami i klatką w moich ulubionych zieleniach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej:)
    Trafiłąm tutaj dzięki Candy.
    Jakoś wcześniej się nie udało...
    Ale zstanę jeśli pozwolisz.
    Fantastyczne klimatyczne miejsce i piękne prace.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...