czwartek, 3 października 2013

Home & Shop




Witajcie !


Ostatni duże przerwy robie sobie w blogowaniu , 
ale to nie znaczy , że nic nie robie.

Kolejna porcja zdjęć ze sklepu i na nich nowe meble ,
 które przeszły metamorfoze.



SHOP 






Szafa , którą malowałam , na zdjęciu jeszcze w częściach .
Mam nadzieję , że uda mi się zrobić zdjęcie szafy w całej okazałości , o ile nie została już sprzedana :)

































HOME


























Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję , że do mnie zaglądacie :)

Pa !




13 komentarzy:

  1. ale cudownie u Ciebie! a ta biała ramka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jakie to wszystko jest fantastyczne. Bardzo ciekawi mnie ta szafa w czesciach, widac ze na pewno jest piekna.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW!!! Znowu zaniemöwilam...Dawno mnie nie bylo w sieci...sklep-meble..... Masz sklep,w ktörym sprzedajesz odrestaurowane meble?...Cos mi umknelo... :((
    Jak zwykle wszystko piekne! Ja poprosze regal z zegarem i komode.... :))))))))))

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to niestety nie mój sklep , tylko mojej klientki :) Ostatnio nie mam czasu na robienie zdjęć w domu i dlatego mebelki pokazuje w sklepie :)
      Pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń
  4. w takim sklepie czułabym się jak dziecko w sklepie z cukierkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie czasami się tam czuje :) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Fotel ma swietne obicie!
    www.sevenwishes.eu

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne cuda. Świetne manekiny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lniany manekin to nowy nabytek , który sama zrobiłam i jestem z niego bardzo dumna :) Pozdrawiam

      Usuń
  7. Meble i dodatki z rozmachem, tak jak lubię :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...