poniedziałek, 15 lipca 2013

W sklepie....


Witam serdecznie !

Witam Was z gorącej Anglii. Takich upałów nie było tu dawno.
Ostatnie takie ciepłe lato tutaj pamiętam w 2005 roku.

Korzystam ze słońca ile mogę , ładuje akumulatory.
Przez to malowanie troche odpuściłam.


Dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka zdjęć ze sklepu , gdzie trafiają moje meble.





Szafka z grafiką też mojego wykonania , której nie pokazywałam na blogu.






  


Stół na zdjęciu powyżej jak i poniżej też moje nie pokazywane na blogu.
A obok piękna komódka mojej siostry z bloga Secret Garden na , który Was zapraszam :)










Wystawa a niej moja toaletka .


























Pozdrawiam :)


Pa!



26 komentarzy:

  1. sklepik rewelacyjnie wyglada i te wszytkie dodatki i mebelki istne cudo pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marze żeby mieć taki sklepik :) Tam bym się wyżywała twórczo :)Dom niestety jest za mały.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Pięknie to wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie sklepy , wszystko tak pięknie się prezentuje :)

      Usuń
  3. brawo!!!i siostra jaka zdolna...wspaniale mieć wspólne zainteresowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O przerabianiu mebli , dekorowaniu domu możemy gadać z siostrą bez końca :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dla mnie cały ten sklep jest cudny i zawsze zawożąc tam meble ,jakąś ozdobę przywożę do domu :)

      Usuń
  5. Wszystkie dodatki,sa super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny sklep! Twoje mebelki pięknie się w nim prezentują. Dobrze, że masz stałego odbiorcę i możesz się wyżywac twórczo nie martwiąc się, gdzie Ty to wszystko przechowasz. ;)
    Buziaki, Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę , że moje meble trafiają do sklepu i że ludzie chcą je mieć u siebie w domu.

      Usuń
  7. Wspaniały sklep :) Gratuluję :):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny sklepik , zycze w przyszłości ,żebyś miała swój ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne klimaty! Twoje meble to perełki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za bardzo miłe słowa :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Piękne meble tworzysz :)) Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się tym (albo innym;)postem na kolejnym już link party :)
    www.speckled-fawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Agatko, w takim sklepie to ja najchętniej kupiłabym... wszystko ! Pięknie i bardzo klimatycznie - to zasługa Twoich mebli i tych wszystkich cudownych dodatków. A na przedostatnim zdjęciu wypatrzyłam owieczki :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale szkoda, że w Polsce nie ma takich cudnych sklepów. Z drugiej strony to może i dobrze bo zostawiłabym moje wszystkie pieniądze tam:) hihi
    Super, że Twoje mebelki trafiają do tak świetnego sklepu! Życzę spełnienia marzeń! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ pięknie w tym sklepie...Tyle pieknych mebli i przedmiotów....

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie klimaty... Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie, oczu oderwać nie mogę:) A mnie jest szalenie miło, szalenie, że moje grafiki znalazły się na Twoich meblach:) Jeśli pozwolisz, jak znajdę czas, pokaże kilka Twych mebelków z moimi grafikami na moim blogu, zgadzasz się? Pozdrawiam, iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście , zgadzam się . Mnie również jest szalenie miło , że chcesz pokazać to na swoim blogu :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...